sunnuntai 13. toukokuuta 2012

haha vitun paska suomi

vittu oon vahingonilonen! suomi on ihan paska! jääkiekko on perseestä! urheilu on läskeille ja huonokuntosille! päätöntä menoa! en ihan oikeesti tajua jotain jääkiekkoo tai jalkapalloo. miten tyhmä pitää olla että juoksee jonkun vitun pallon perässä sillee JES TÄÄ ON KIVAA! ME VOITETAAN TÄÄ! EN EES TIIÄ MIKS OON TÄÄLLÄ! JUOKSENPAHA VAAN!

olin äsken pasilan asemalla ja koko vitun paikka oli täynnä sinivalkosia ääliöitä. mietin että millon mulla on pokkaa mennä huutamaan suomi-jokumuumaa -pelissä että HYVÄ JOKUMUUMAAA! TEHKÄÄ NIITÄ MAALEJA! ehkä ens vuonna.

kaikki varmaan lopettaa mun blogin lukemisen tällaisen maanpetturuuden myötä. jipiiii.

2 kommenttia:

  1. Mä oon niiiin samaa mieltä! En ole koskaan ollut niin häpeissäni kuin viime toukokuussa kun Suomi voitti, mm. oma poikaystäväni ajoi yli 200km päästäkseen Helsinkiin torille heiluttelemaan lippua .____________. voi kuolema

    VastaaPoista
  2. Hyi vittu, minä olisin ainaki jättäny mokoman ukon... läppä.

    Mut siis tosiaan meiltäki lähti Kuopiosta asti jotain ihme teiniperseitä skippaamaan koulupäivää ja helsinkiin huutamaan sinne torin laitamille ja sitte kehuskelevat ku näki jonku vitun kraanlundin kärpäsenpaskan kokosena länttinä, VITUN HIENOO! Onnee vaan kaikille.

    VastaaPoista