maanantai 7. tammikuuta 2013

Synttärit

Täytin tuossa pari päivää sitten vuosia ja totta kai siinä nyt vituttaa joku.

1. Minä vanhenen.

2. Olin töissä ja seuraavana päivänä piti mennä töihin eli toisin sanoen illalla ei oikein voinut tehdä mitään koska piti mennä aikaisin nukkumaan!

3. Synttäreissä ylipäätään vituttaa se, että aina koetaan jotain kamalaa pakkomielteistä painetta mennä ryyppäämään.

4. Mun synttärit on niin lähellä joulua et en saa koskaan mitään synttärilahjoja!!

Murrr.

Oon aika varma, että oon tarkotuksella syntyny 5.1. Seuraavana päivänähän on loppiainen joka kai meinaa sitä, että joulun "vietto" loppuu ja minähän se tykkäsinki niin paljon joulusta ETTÄ! Miettikääpä sitä.

2 kommenttia:

  1. Ollaan samassa veneessä, tosin mä nettosin lahjarahaa kun vitsailin kaikki pyhät siitä ettei ole rahaa. ehehhe. Perhe on paras kun rahat on loppu.

    Mutta vanheneminen on kivaa! Etpähän liho kun et juo! Eipähän tuhoudu maailma kun et saa mitään krääsää! Eipä ole vitun paskat positiiviset näkökulmat asiaan nyt mulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki nettosin yllärirahaa, ehkä sukulaiset yrittää hienovaraisesti saada mua säästämään kun ne vihjailee et seuraavan kerran tulee sit rahaa vasta vuoden päästä hahhahhaa.

      Joo ja ku vanhenee ni ei sitä jaksakaan enää ryypätä ja rällätä pitkin öitä ni parempi jättääki se juominen ku aineenvaihunta hidastuu ni eikö sitä liho muutenki!! vittu.

      Poista