torstai 25. huhtikuuta 2013

Ärrin murrin perkele

Anteeksi radiohiljaisuus. Elämä on vaan nyt niin vitun kiireistä.

Mulla on tällä hetkellä menossa työharjottelu anniskelun parissa. Oon Lahden keskustassa eräässä pubissa harjottelussa ja voi jumalauta niitä asiakkaita välillä. Kellään ei varmaan tule yllätyksenä se että känniset ihmiset on ihan vitun rasittavia katella ku ite oot selvinpäin mutta löytyy sieltä niitä selväpäisiäkin, ihan yhtä ärsyttäviä.

1. Yksinäiset. Tilaa yleensä kaljan tai viskiä. Jäävät baaritiskille istumaan ja kälättämään elämäntarinoitaan siitä millon ne on käyny Amerikassa juomassa bloody maryja ja paskonu Grand Canyonilta alas. Kiinnostaa.

2. Ajatustenlukijat. Tulee tiskille seisomaan hiljaa, ehkä tervehtii, sen jälkeen hiljasuus. Kun kysyy että mitä sais olla, vastauksena "Se tavallinen." Ahaa, selvä. Tarkentaisitko vielä mikä vittu se sinun tavallinen on ku täällä on 908235 tuotetta valikoimassa, oon ollu täällä töissä kaks päivää enkä oo koskaan nähny sua.

3. Mumisijat. Ihmiset, jotka olettaa että osaan lukee huulilta kaiken. Tulevat mutisemaan siihen jotaki ja ku kysyy että anteeks mikä oli ni tulee jumalaton huuto että NO PERKELE ANNA KARJALAA PUOLEN LITRAN TUOPPI VITTU! Entä jos sinä puhusit kovempaa?!?!?!?!??!?!?!????????? Okei, mulla on aika huono kuulo mutta siellä nyt vaan vittu sattuu hurisemaan kaiken maailman ilmastoinnit ja tiskikoneet ja jääpalakone kalisee ja musiikki soi ja välimatkaa on se metri ni yrittäsit ees. En minäkää piipitä sinulle takasin.

4. Epätoivoset. Hei tyttö, lähetkö mun kaa treffeille. En lähde, seurustelen. No entä jos vaan ihan kaveripohjalta. Vittu en lähde. No miks. No varmaan siks ku istut täällä päivät pitkät kittaamassa sossun rahoja kurkusta alas ja haiset pahalta, ihan vaan siks.

5. Alennuksen rankujat. Jou meikä on hyvännäkönen dressmannin myyjä, onpa kallista kaljaa, etkö antais vähä alennusta? Entä voiko maksaa osan luonnossa? HEHHEH! Kylläpä uuden vitsin murjasit.

Tuossa työssä vituttaa seki, että mulla on 90% vuoroista iltaa, en tiedä että minkä helvetin takia mutta haluaisin myös viettää omaa elämääni joskus. Kivahan se on että meet kaheksalta illalla töihin, pääset kolmelta, menet neljältä nukkumaan, heräät kahelta iltapäivällä, teet jotaki, pakko mennä vielä nukkumaan että jaksaa riekkua töissä yömyöhille ja sitte taas töihin. Siinäpä se päivä sitte meniki. Mulla ei oo ollu vapaata viikonloppua piiiiiiitkään aikaan (en ees muista millon viimeks), jos on työharjottelusta vapaata viikonloppu niin menen oikeisiin töihin ja sielläki on vähän pakko käydä jos meinas jonkinlaisen elintason itelleen taata. Tässä burn outia odotellessa. Mutta kyllähän nuorena jaksaa vaikka kahen tunnin yöunilla kaheksanpäivästä viikkoo tehä eikös niin!!

Ärsyttää sekin, että oon ollu tässä muutaman päivän jossain saatanan räkätaudissa (tai en tiiä onko tää jotain allergiaa mutta ei mulla ainakaa aikasemmin oo todettu/ollu mitään) ja kurkku on vitun kipee ja räkä lentää ja aivastuttaa, eli ihan perus flunssa. MUTTA. Ei mulla oo silleen fyysisesti mitenkää jaksamaton olo niin ei kehtaa töistäkään olla poissa. Sitte vielä seki että ostin maanantaina uuden pyörän ja en pääse nyt ajelemaan sillä jos en meinannu jotain kurkkusyöpää itelleni hankkia.

Harmittaa myös kun kaikki kivat ihmiset asuu niin vitun kaukana ja raha ei kasva puussa.

/angstquit

2 kommenttia:

  1. Ihania ihmisiä on maailma täynnä, en tajua miten sinä saat ne kaikki asiakkaiksesi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai sit muut on vaan hiljaa niistä. Ehkä mä oon vaan joku idioottimagneetti. :<

      Poista