tiistai 23. lokakuuta 2012

Asioita, joihin ei voi koskaan luottaa

1. Elektroniikka. Kovalevy hajoo just sillon kun sinne on vihdoin ja viimein saatu kaikki mahdollinen tieto kerättyä ympäri ämpäri kyliä sun muita aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone. Faak. Kaikki hajoo kun takuuaika on eilen menny umpeen. Mitä vittua? Ja on jotenki hassua et kaikki hajoo aina kerralla. Poikaystävän tietokone hajos lopullisesti, telkkarissa menee jotain ihme viiruja ylösalas ku sitä kattelee ja dvd-soittimesta kuuluu sellasta ääntä ku sinne ois jumittunu joku levy sisään. Tästä sais vaikka mitenkä pitkän listan mutta ei sitä kukaan jaksa lukee.

2. H&M:n, KiinaTrikoon sun muitten ketjulafkojen vaatteet. Hei oon käyttäny tätä paitaa kolmesti ja ilmeisesti joka käyttökerrasta on tullut reikä! Sitte jossain huudellaan että ostakaa suomalaisia laatuvaatteita. Joo mennään vaan ostamaan! Ainii mut mikä se oli se juttu mitä siihen tarvitaan? Nii joo, rahaa.. Ei mulla vaan oo.

3. Ihmiset. Miehet erityisesti. Jotenkin ihan vitun jännä juttu että kaikki ihmiset on kusettavia paskapäitä! Tai ainaki puolet. Vähintää kolmasosa.. Vitun internetit ja ihmissuhteet, teette maailmasta liian vaikean paikan elää. Ollaan kaikki vaan yksin omassa rauhassamme. Aamen.

4. Mainokset. Osta tätä vitun paskanhajusta deodoranttia niin jumalakin tippuu sun syliin sieltä pilvien läpi! Nii ja ei tää pesuaine oikeesti poista ees punaviinitahroja vaikka tän pitäs puhistaa kaikki maailman tahrat! Me vaan mainostetaan, me halutaan rahaa.

5. Sadut. Kaikilla ihmisillä on ihan vitun vääristyny kuva maailmasta sen takia kun ollaan pienenä katottu Disneyn prinsessajuttuja ja kuunneltu Grimmin veljesten satuja! Vittu että ärsyttää. Eikö eläimet osaakaan puhua?

Pitäskö mun muka tehä jotain ku mun blogissa on yli 2300 katselukertaa? Bileet? Laitan tänne kaljapullojen kuvia ni voitte ottaa huikat. Ei vaan, jos on ideoita niin kertokaa.

2 kommenttia:

  1. Olen edelleen sitä mieltä että 2000 asiaa jota vihaan. Ois tekemistä sulle ja lukemista mulle, win-win juu nou.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vai 2300? ois loogisempi. Toisaalta mun piti kirjottaa toi juttu jo sillon ku oli se 2000 menny rikki ni seki ois ihan looginen. Ehkä toiveesi toteutuu.

      Poista