perjantai 31. toukokuuta 2013

Matkakuume

Hui kamala. Pelottaa. Alle vuorokauden sisällä oon lentokoneessa matkalla Alanyaan, ja se vähän kauhistuttaa. En oo ennen käyny missään etelän maissa. Ensinnäkin, oon aika varma, että saan kolme kuukautta kestävän ripulin ja kuolen nestehukkaan. Maitohappobakteerien mussuttamisesta huolimatta. Täti neuvo että ota ennen ruokaa pien ryyppy konjakkia ni mahapöpöt kuolee, yeah right.. Konu on pahhaaaaa. Toisekseen, oon myös varma siitä että mut joko ryöstetään tai värvätään jonkun Ahmedin seitsemänneksi jalkavaimoksi. Kolmanneks, tarkotus ois nauttia auringosta, mutta miten voi, kun on tällanen kävelevä ihosyöpäriskien kasautuma?! 

Oon tällä hetkellä äitin luona ja reissu alko sen verran hyvin et unohin matkavakuutustodistuksen kotiin ja en saa sitä mistään. Noh, toivottavasti en joudu sairaalaan. Äg plöö, murran äitin käden huomenna lentokoneessa ku puristan sitä niin kovaa!!! Muahahhaa. Heippa. Wish me luck etteivät edellämainitut asiat käy toteen. 

1 kommentti:

  1. ET SINÄ KUOLE RAKAS, jos kuolet tapan sut niinnku juuuu.

    Mutta kattele millasta viestintää siellä on sen presidentin ja hallituksen kautta mua kiinnostaa se propaganda mitä siellä on.

    VastaaPoista