torstai 5. huhtikuuta 2012

Muutama asia miehistä

Ihmisenä olemiseen kuuluu se, että vastakkaisesta sukupuolesta raivotaan säännöllisin väliajoin. Minä aattelin tehä sen nyt vaikka oon harrastanu sitä oikeestaan jo koko päivän. Mut se on ihan ok.

Yleisin stereotypia miehistä on varmaan se, että ne haluaa vaan pillua. No niinhän se on! Jos oot sinkku, saat yhen yön juttuja eli munaa miehiltä (paitsi jos oot ruma ja lihava) mutta jos oot suhteessa niin läheisyyttä saa mieheltä vain silloin kun hän haluaa seksiä. Ja älkää tulko jeesustelemaan omilla parisuhteillanne tänne,  minua ei kiinnosta.

Miehissä kans vituttaa se, että ne on olevinaan niin miehisiä, mutta oikeestihan ne on ihan nössöjä. Kysyt niiltä mielipidettä johonkin tai annat jonkun asian ihan kokonaan niitten kontolle ni saat oottaa sitä vastausta maailmanloppuun asti. Tai jos se vastaus tulee se on jotain "Ööäöääö mmm.. Emmää  tiiää.. Päätä sää.." Vitun munattomat apinat!

Miehet on kaksnaamasia sikoja. Ne saa tehä mitä vaan mutta jos nainen tekee jotakin vastaavaa ni sitte ollaan kyrpä otassa naista hakkaamassa.

Miehet on kännissä perseestä. Paras iskulause ikinä baarissa: "Tykkäätsä jääkiekosta?" No tykkäätkö sinä vittu hevosista? Menkää muualle. Minä en myöskään ainakaan kamalasti välitä siitä, kun tulette puristelemaan persettäni, tissejäni tai pussailemaan tai muuten vaan hinkkaamaan ihteenne minua vasten. Älkää huoliko, minä kyllä tulen teidän luoksenne jos minulla on tarvetta (never gonna happen).

Nyt puhutaan seksistä. Minua ällöttää miehet, jotka boostaa omaa egoonsa peniksellä. JEAH MEIKÄLLÄ ON ISO DIKKI! NO NIINKÖ! TUNGE SE SITTE PERSEESEES KU SE SINNE KERTA YLETTÄÄ! Lisäks seksin aikaiset "Tuntuux tää hyvältä", "Meikä on niin kovana" yms jutut on niin vitun oksettavia että olisin tuossa tilanteessa kuivempi ku sahara. Paitsi että vetäsin räkäset naurut sen jätkän naamalle. Kyllä sieltä aina sitä nestettä riittää.

Lisäks ne miehet, jotka kuvittelee saavansa naisen rahalla, menkää huoriin.

Moikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti